31 Mayıs 2019
TED Adana Koleji Özel Ortaokulu 8.sınıf öğrencilerimiz, yıl boyunca onlara emek veren değerli öğretmenlerimiz ve yöneticilerimiz LGS öncesinde moral depoladılar. Hep birlikte yapılan kahvaltının ardından eğlenceli […]
31 Mayıs 2019
Öğrencilerin çabalarını ve başarılı çalışmalarını gösteren portfolyolar dinamik değerlendirme araçlarıdır. Her çocuğun birey olarak eğitimini değerlendirmek öğretmen, yönetici ve veliler için programı değerlendirmede kullanılabilen verileri sağlamak […]
30 Mayıs 2019
FENBEG, fen okuryazarlığını ölçmek amacı ile daha çok üst düzey düşünme becerilerine odaklanan ve Fen Bilimleri dersi kazanımları üzerine kurulan farklı ve özgün sorulardan oluşturulmuş bir […]
28 Mayıs 2019
TED Adana Koleji Minik Karma Basketbol Okul Takımı ile Doruk Basketbol Kulübü Minik Takımı arasında yapılan basketbol maçında, keyifli anlar yaşandı. Kazananın kaybedeni tebrik ettiği, dostça […]
28 Mayıs 2019
TED Adana Koleji Özel Anadolu Lisesi öğrencileri Bilişim Teknolojileri ve Yazılım dersinde, günümüz ve geleceğimizin en önemli teknolojilerinden biri olarak gösterilen yapay zeka hakkında farkındalık oluşturmak […]
28 Mayıs 2019
Young Delegates of TED Adana College participated in TAJMUN 2019 Conference which was held at TED Antalya College. They discussed the world issues with the other […]
28 Mayıs 2019
TED Adana Koleji olarak 66 takımın yarıştığı TED Ortaokulları Arası Akıl Oyunları Şampiyonasına iki takım ile katıldık. İki takımımız da okulumuzu en iyi şekilde temsil ettiler. […]
24 Mayıs 2019
Sosyal sorumluluk projeleri kapsamında gerçekleştirdiğimiz okul yardımlaşma gezilerine Toplum Hizmetleri Kulübü ve Türkçe zümresi işbirliği ile bir yenisini daha ekledik. Mujinga Oyunculuk Atölyesi ile ortaokul öğrencilerimiz […]
24 Mayıs 2019
Birinci sınıf öğrencilerimiz, Hayat Bilgisi dersi kapsamında, çevrelerindeki bitkileri gözlemlemek amacıyla Çukurova Üniversitesi Ali Nihat Gökyiğit Botanik Bahçesine gezi düzenlediler. Çok keyifli zaman geçirmekle beraber; bahçe […]
24 Mayıs 2019
TED Adana Koleji Özel Ortaokulu 5. Sınıf öğrencileri Bilişim Teknolojileri ve Yazılım dersinde, blok temelli programlama ortamı Scratch’te sunulan hedeflere ulaştılar. Algoritmayı oluşturmayı, doğrusal mantık, döngü […]