
ROBOTEX 2019 TÜRKİYE YARIŞMASINDA TED ADANA KOLEJİ TÜRKİYE ÜÇÜNCÜLÜĞÜ VE JÜRİ ÖZEL ÖDÜLÜ KAZANDI
4 Kasım 2019
ATA’MIZIN HUZURUNDA
6 Kasım 2019
2 Kasım 2019 Cumartesi günü TED Adana Koleji konferans salonunda Ortaokul ve Lise Müdürümüz ve Genel Koordinatörümüz Mustafa Balkaş tarafından düzenlenen atölye çalışmasında katılımcılarla aşağıdaki konular tartışıldı:
- Kullanılan öğretim yöntemine göre, 24 saat sonra akılda kalma oranları
- Beynin bölümleri arasındaki fiziksel farklar ve ders planlamaya etkileri
- Beynin bölümleri ile Kolb’un öğrenme döngüsü arasındaki ilişki
- Bilgiyi alma ile bilgiyi kullanma arasındaki dengeyi sağlama
- Öğrenme döngüsü ile duygu arasındaki bağlantı
- Ders planı hazırlama aşamasında ön bilginin önemi
- Öğrenme etkinlikleri ve ders senaryosu hazırlanırken dikkat edilmesi gereken ilkeler.