![](https://www.tedadanakoleji.k12.tr/wp-content/uploads/2019/11/2-01.png)
ROBOTEX 2019 TÜRKİYE YARIŞMASINDA TED ADANA KOLEJİ TÜRKİYE ÜÇÜNCÜLÜĞÜ VE JÜRİ ÖZEL ÖDÜLÜ KAZANDI
4 Kasım 2019![](https://www.tedadanakoleji.k12.tr/wp-content/uploads/2019/11/4-01-1.png)
ATA’MIZIN HUZURUNDA
6 Kasım 2019![](https://www.tedadanakoleji.k12.tr/wp-content/uploads/2019/11/TED-Adana-meşale-2019_2-1200x480.jpg)
2 Kasım 2019 Cumartesi günü TED Adana Koleji konferans salonunda Ortaokul ve Lise Müdürümüz ve Genel Koordinatörümüz Mustafa Balkaş tarafından düzenlenen atölye çalışmasında katılımcılarla aşağıdaki konular tartışıldı:
- Kullanılan öğretim yöntemine göre, 24 saat sonra akılda kalma oranları
- Beynin bölümleri arasındaki fiziksel farklar ve ders planlamaya etkileri
- Beynin bölümleri ile Kolb’un öğrenme döngüsü arasındaki ilişki
- Bilgiyi alma ile bilgiyi kullanma arasındaki dengeyi sağlama
- Öğrenme döngüsü ile duygu arasındaki bağlantı
- Ders planı hazırlama aşamasında ön bilginin önemi
- Öğrenme etkinlikleri ve ders senaryosu hazırlanırken dikkat edilmesi gereken ilkeler.